Felanmälan av elnät görs dygnet runt på 0680 - 71 17 01
Om du är strömlös efter att ha felsökt din egen anläggning och inte heller hittar ditt avbrott på vår avbrottskarta, då ber vi dig att felanmäla strömavbrottet till oss på ovan nummer. Felanmälan av bredband gör du direkt till din tjänsteleverantör.
Kundservice pellets når du på 0680-244 10
Telefonen är öppen kl. 08-15, lunch 12.00-13.00. Det går också bra att mejla till oss på order@harjeans.se
Måndag: 08.30-15.00.
Tisdag-fredag: 8.00-16.00.
Kontakt- och adressinformation
Huvudkontor
Filialkontor
Platskontor
Miljöbränslefabrik
Organisationsnummer och bankgiro
Organisationsnummer
Bankgiro
Vanligaste frågorna just nu
Kan jag ha mitt elnätsabonnemang vilande under sommaren/vintern?
Hur gör jag för att ändra mätarsäkring?
Hur vet jag om jag kan få fiber till min fastighet?
Hur lång tid tar det att få fiber?
Vi hjälper dig att flytta med elen
Elnätsavtalet är knutet till en adress och måste alltid sägas upp vid en flytt. Oavsett om du ska flytta till eller från en bostad som är ansluten till Härjeåns nät, så behöver du anmäla din flytt till oss.
Eller läs mer om flyttanmälan
Ta del av intressanta reportage och läs om det senaste hos Härjeåns och i branschen
Läs alla nyheter